דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מדבקות קיר- לא לילדים בלבד

מדבקות קיר- לא לילדים בלבד
חדרי שינה

מדבקות קיר- לא לילדים בלבד

מדבקות קיר אוטומטית מתקשר לנו לעולם עיצוב חדרי הילדים, ואני שואלת- האומנם?

טיפיס הוקמה מתוך הצורך למענה לעיצוב חדרה של ביתנו הבכורה, אך עם השנים הבנתי שמדבקות קיר מתאימות לכל חדר/חלל שרק נבחר, ועל כן פיתחתי קולקציות וקטגוריות נוספות לעולם ״המבוגרים״. 

ואכן, כשאנו ממפים את עיצובי מדבקות הקיר הקיימים, ניתן לחלקן ל-3 קטגוריות ראשיות:

1. מדבקות קיר סיפוריות- בד״כ לחדרי תינוקות וילדים עד גיל 6-7, שבעצם מייצרות סיפור על הקיר תוך שימוש בדמויות הנבחרות. בין אם זה מדבקות קיר החיים במצולות או מדבקות קיר כפר חיות הג׳ונגל.

2. מדבקות קיר גיאומטריות- עיגולים, משולשים, קוים ועוד מיני דגמים שבעצם חוזרים על עצמם צורנית ואנו בוחרים את הגוון שלהם בהתאם לפלטת הצבעים של החדר. ניתן להדביק אותן באופן ספוראדי לחלוטין ויתאימו בד״כ לחדרים של ילדים בוגרים, בני נוער או לחדרי עבודה.

3. מדבקות מבוגרות- דגמים של ענפים, עלים, פרחים, טרצו וכדומה. וכאן אנו בעצם מרחיבים את עולם מדבקות הקיר מעולם הילדים לעולם של כל חדר או חלל העולים בראשכם. 

ותחשבו על זה- היתרונות הם אותם יתרונות של מדבקות הקיר, הפשטות בהדבקה זהה, האיכות אותה איכות- אז מדוע לא לשדרג כל חדר עם מדבקות קיר?

וזה המקום להדגיש, תפיסת העולם שלי היא- תהיו יצירתיים, תהיו אותנטיים ותתאימו את עיצוב החדרים לאופי של בני הבית. ולכן- גם בחדר תינוק אפשר להדביק מדבקות קיר מבוגרות כמו פרחים או עלים, וגם בכניסה לבית אפשר להדביק מדבקות קיר מדגם סוכריות צבעוניות. 

לא יודעים מה לבחור? מתלבטים? אנחנו כאן

Read more

מדבקות קיר לחדר עבודה

איך נעצב חדר עבודה בחצי שעה עבודה?

לשדרג חדר עבודה בחצי שעה? בהחלט אפשרי וגם מאוד פשוט בעזרת מדבקות הקיר התמונות שלנו

לקרוא עוד
בחירת גוונים למדבקות הקיר שלכם

בחירת גוונים למדבקות הקיר שלכם

אתם בעיצומו של עיצוב חדר או כל חלל אחר , וכעת הגיע שלב הלבשת הקירות. הצלחתם להתגבש על מדבקות קיר שמתאימות לקונספט העיצובי מבחינת הדגם, הצורות או הנושא של אותו חלל וכעת הגיע שלב לא פחות חשוב- בחירת ...

לקרוא עוד