דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: פעם אחת ולתמיד- מה ההבדל בין מדבקות קיר לטפט?

מדבקות קיר עלים של דקלים

פעם אחת ולתמיד- מה ההבדל בין מדבקות קיר לטפט?

עיצוב או שדרוג החלל, בין אם זה חדר ילדים או כל חלל אחר, מתחיל תמיד במשתנים הבלתי תלויים, באלמנטים הקבועים והלא ניידים- הקירות. קירות החלל הם שיכתיבו את מה שנרצה שהחלל ישדר, ולכן יש להתחיל במחשבה כיצד "לטפל" בהם ומשם להמשיך באותו קו לשאר החלל. כשאנו ניגשים לעיצוב קירות החלל, ראשית עלינו לחשוב על גוון הקירות והאם נרצה לשלב בהם מדבקות קיר או טפט.
בתור הבעלים של מותג מדבקות הקיר והפרינטים TIPIS, ובעיקר משום שאני מאמינה שבעידן של היום מדבקות קיר מהוות תחליף מדהים מכל הבחינות לטפט המסורתי- אתמקד כאן במדבקות קיר.
בחירה נכונה של מדבקות קיר הן מבחינת העיצוב, האופי והגוונים שלהן שצריכים להתאים לחלל יתנו מענה מדהים, פשוט וזול בהשוואה לטפט. העיצובים הקיימים היום בתחום מדבקות הקיר מגוונים מאוד ועונים על הצורך והאופי של כל חלל. ניתן למצוא מדבקות קיר בעיצוב נורדי, בעיצובים גיאומטריים, מדבקות קיר לחדרי תינוקות, למטבח, לחללי עבודה, לחדרים רטובים, לחידוש רהיטים- והכל במבחר רחב מאוד של דוגמאות וצבעים.
כאשר אתם בוחרים מדבקות קיר בחרו במדבקות איכותיות שניתן להדביק ולהסיר בקלות מבלי לפגוע בקיר, וכן בכאלה המיוצרות מחומרים איכותיים ובצבעים חיים - כדי לשוות מראה יפה לקירות החלל. השימוש במדבקות איכותיות מאפשר עיצוב על הקיר כיצד שתרצו, תוך הזזתן בקלות ומבלי לפגוע בקיר וכן הסרתן לגמרי מבלי להידרש לתיקונים בקיר, מה שמביא אותנו ליתרון נוסף- האפשרות לגוון ולחליף מדבקות קיר לעיתים קרובות; מעברי דירות, עיצוב דירות שכורות, מעברי חדרים לאור שינויי תקופות, ובכלל כל שינוי יעוד שתרצו לעשות לכל חלל בעתיד.
היבט נוסף וחשוב לא פחות- עלות. גם אם בחרתם להשקיע במדבקות קיר איכותיות- עדיין בהשוואה לטפט הן זולות יותר, פשוטות יותר להתקנה ולא מצריכות בעל מקצוע.  ניתן לשחק עם העיצוב שלהן על הקיר או על חלק ממנו ואין הפרעה לאלמנטים אחרים/ריהוט הניצבים על הקיר.
בעידן של היום כולנו אוהבים לשנות ולהתחדש לעיתים תכופות, וחשוב לנו להימצא בחללים מעוצבים- בבית ובעבודה, כאשר האינפוט העיקרי מגיע מהקירות.                               
מדבקות קיר מתאימות עיצובית וקונספטואלית יעשו את העבודה בצורה מושלמת!
רוצים להתייעץ עימנו בבחירת מדבקות קיר לחדרים שלכם? 
נשמח לסייע!
נטע, 
הבעלים של TIPIS
                           
 

Read more

מדבקות קיר לחדר עבודה

איך נעצב חדר עבודה בחצי שעה עבודה?

לשדרג חדר עבודה בחצי שעה? בהחלט אפשרי וגם מאוד פשוט בעזרת מדבקות הקיר התמונות שלנו

לקרוא עוד