שאלות נפוצות
בכל מארז יש מספר שונה של מדבקות. בתוך עמוד המדבקה שבחרתם, תוכלו לראות את מספר המדבקות והמידות.
בעקרון מארז בודד מספיק לקיר אחד לפחות. כמובן שזה תלוי באופן פיזור המדבקות ע"ג הקיר ובצפיפות בה בחרתם להדביק את המדבקות. להשגת מראה צפוף יש לרכוש יותר ממארז אחד.
ניתן להדביק את המדבקות על גבי כל משטח חלק: קירות, משטחי עץ, זכוכית, מתכת, פלסטיק, חומרים אקריליים, פורמייקה, ועוד.
ניתן ומומלץ להשתמש במדבקות שלנו ולרענן את מראה הריצפות או אריחי חדר האמבטיה. כמו כן תוכלו להדביק על גבי רהיטים, ארונות ודלתות.
אנחנו לא ממליצים להדביק על קירות או משטחים שאינם חלקים, משטחי טיח, קירות עם רטיבות, בדים וכדומה.
המדבקות שלנו ניתנות להסרה והתקנה מחדש. יחד עם זאת, אין באפשרותנו להבטיח שצבע לא יתקלף לאחר ההסרה מכיוון שהדבר תלוי בסוג ובאיכות צבע הקיר ובמצב הקיר ואין לנו שליטה על גורמים אלו.
בוודאי! לא רק שניתן אפילו רצוי. היעזרו בנו! התקשרו למספר 0547805491, תוכלו לשלוח גם הודעות ותמונות בווטסאפ למספר זה.
ניתן להזמין כל מוצר שאינו במלאי אך זמני האספקה יהיו ארוכים יותר. ניתן לפנות אלינו ישירות בכתובתneta@tipis.co.ilלשם בירור זמני האספקה עבור מוצרים שאינם במלאי.
חלק גדול מהעיצובים המופיעים באתר ניתן להזמין במגוון גוונים, לפי התמונה של מניפת הצבעים המצורפת בין תמונות המוצר. ייתכן וזמני האספקה יהיו ארוכים יותר, תלוי בגוון שבחרתם. ניתן לפנות אלינו ישירות בכתובתneta@tipis.co.ilלשם בירור זמני האספקה עבור מוצרים שאינם במלאי.
תלוי באופן המשלוח בו אתה בוחר:
1. דואר ישראל- אין התחייבות לזמני משלוח.
2. שליח עד הבית- תוך 3-5 ימי עסקים; בהזמנה מיוחדת תוך 5-7 ימי עסקים; בהזמנת פרינט ממוסגר תוך 7-10 ימי עסקים.
3. איסוף עצמי- תלוי בלקוח.
ניתן לבטל הזמנה שנעשתה באתר האינטרנט (למעט הזמנות מיוחדות כמפורט למטה),תוך 7 ימים מיום קבלתה. ההודעה על ביטול ההזמנה תיעשה טלפונית או במייל לכתובת neta@tipis.co.il
מוצר אשר הגיע לבית הלקוח ולא נעשה בו שימוש והוא שלם באריזתו המקורית, ניתן להחזיר לחברה תוך 7 יום ע"י משלוח אל החברה (המשלוח ישולם ויבוצע ע"י הלקוח). האחריות להחזרת המוצר בשלמותו, באופן תקין חלה על הלקוח המזמין.
כרטיס האשראי אשר חויב בעסקה, יזוכה במחיר המוצר המוחזר רק כאשר המוצר יגיעו אל משרדי החברה, בניכוי עמלת ביטול עסקה כנהוג בחוק.
אם נגבו דמי משלוח על ההזמנה המקורית- הם לא יזוכו.
במידה ובוצעה הזמנה עבור מוצר מיוחד, שבו המזמין ביקש כי ייעשו שינויים מיוחדים במוצר, עבורו בלבד, או הזמנת מוצר אשר אינו מוחזק במלאי בשוטף, לא תהיה אפשרות להחזיר מוצר זה, בהתאם לחוק להגנת הצרכן.
ברכישת שובר מתנה לא תינתן אפשרות להחזר כספי או ביטול השובר. ניתן להאריך את תוקפו וניתן להחליף את המוצרים שנרכשו בו כמתואר בהחלפות והחזרות.
ביטול מסיבה אישית - עלות המשלוח + עלות משלוח החזרת המוצרים + עלות ביטול בחברת המשלוח = 85 ש"ח. סכום המשלוח לא יוחזר על ידי החברה אל הלקוח במידת הביטול מסיבה אישית. הלקוח יקבל החזר כספי על עלות המוצרים בלבד. ביטול מסיבת מוצר פגום - כל העלות תושת על החברה.
הזמנה מיוחדת, כלומר; הזמנת מדבקות בגוון לבחירה ו/או הזמנת פרינטים ממוסגרים לא מאפשרת החזרת מוצרים ולא מאפשרת החזר כספי.
החברה מתחייבת לשלוח את המוצרים ללקוח כשהם חדשים, ארוזים ושלמים. במידה והתקבל מוצר פגום בטרם השימוש בו- מתחייבת החברה להחליפו במוצר חדש.
במידה והמוצר ניזוק כתוצאה משימוש לא נכון בו או בעת פתיחת האריזה- לא תיטול החברה כל אחריות ולא תחליפו בחדש.
ניתן לשלם בפייפאל או בכל אחד מסוגי כרטיסי האשראי, מלבד אמריקן אקספרס. כמו כן ניתן ליצור עימנו קשר ישירות ולשלם דרך העברה בנקאית/ביט/פפרפיי.
בוודאי! התקשרו למספר 0547805491