יש שאלות? דברו איתנו 054-7805491

שאלות נפוצות

המוצרים שלנו מיוצרים באוקלהומה בשימוש בחומרים הכי איכותיים שיש. העיצובים מקוריים ומיוחדים והמדבקות עשויות מחומר ויניל ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בשוק. מעבר להיותן מוצר איכותי ויפה, המדבקות ניתנות להסרה בקלות והדבקה מחדש. 

 

כמה מדבקות יש במארז?

בכל מארז יש מספר שונה של מדבקות. בתוך עמוד המדבקה שבחרתם, תוכלו לראות את מספר המדבקות והמידות.

 

לכמה קירות מספיק מארז בודד?

בעקרון מארז בודד מספיק לקיר אחד לפחות. כמובן שזה תלוי באופן פיזור המדבקות ע"ג הקיר ובצפיפות בה בחרתם להדביק את המדבקות. 

 

 על גבי אילו סוגי משטחים ניתן להדביק את המדבקות?

 ניתן להדביק את המדבקות על גבי כל משטח חלק: קירות, משטחי עץ, זכוכית, מתכת, פלסטיק, חומרים .אקריליים, פורמייקה, ועוד

ניתן ומומלץ להשתמש במדבקות שלנו ולרענן את מראה הריצפות או אריחי חדר האמבטיה. כמו כן תוכלו להדביק על גבי רהיטים, ארונות ודלתות. 

 

על גבי אילו סוגי משטחים לא מומלץ להדביק את המדבקות?

אנחנו לא ממליצים להדביק על קירות או משטחים שאינם חלקים, משטחי טיח, קירות עם רטיבות, בדים וכו'.

 

האם יכול להיות להיות מצב בו הצבע יתקלף מהקיר בעת הסרת המדבקה?

המדבקות שלנו ניתנות להסרה והתקנה מחדש. יחד עם זאת, אין באפשרותנו להבטיח שצבע לא יתקלף לאחר ההסרה מכיוון שהדבר תלוי בסוג ובאיכות צבע הקיר ובמצב הקיר ואין לנו שליטה על גורמים אלו.

 

האם ניתן להתייעץ איתכם לגבי בחירת המדבקה המתאימה ועיצוב החדר?

בוודאי! לא רק שניתן אפילו רצוי. אנחנו מעמידים לרשותכם שירות ייעוץ ייחודי הניתן על ידי מעצבת פנים והוא ללא שום תשלום. היעזרו בנו! התקשרו למספר 0546601503 או 0547805491, תוכלו לשלוח גם הודעות ותמונות בווטסאפ למספר זה.

 

האם ניתן להזמין מדבקות שלא נמצאות במלאי?

ניתן להזמין כל מוצר שאינו במלאי אך זמני האספקה יהיו ארוכים יותר. ניתן לפנות אלינו ישירות בכתובת neta@tipis.co.il לשם בירור זמני האספקה עבור מוצרים שאינם במלאי.

 

האם ניתן להזמין מדבקות בצבעים שונים?

חלק גדול מהעיצובים המופיעים באתר ניתן להזמין במגוון גוונים, לפי התמונה של מניפת הצבעים המצורפת בין תמונות המוצר. ייתכן וזמני האספקה יהיו ארוכים יותר, תלוי בגוון שבחרתם. ניתן לפנות אלינו ישירות בכתובת neta@tipis.co.il לשם בירור זמני האספקה עבור מוצרים שאינם במלאי.

 

בתוך כמה זמן יגיעו אליי המוצרים?

תלוי באופן המשלוח בו אתה בוחר:

1. דואר ישראל- אין התחייבות לזמני משלוח.

2. שליח עד הבית (בתוספת תשלום)- תוך 3 ימי עסקים.

3. איסוף עצמי- תלוי בלקוח.  

 

האם ניתן לבטל את ההזמנה שביצעתי? 

ניתן לבטל את העסקה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, בתנאי שלא נעשה בו כל שימוש והוא באריזתו .המקורית. לאחר החזרתו ניתן לבחור בהחזר כספי מלא, בהחלפת המוצר למוצר אחר או בקבלת זיכוי באתר לרכישה עתידית

במקרה של ביטול העסקה או החלפת המוצר, משלוח המוצר תיהיה על חשבון בית העסק והלקוח לא יחוייב בתשלום נוסף.

על מנת לבטל עסקה, יש לשלוח מייל לכתובת neta@tipis.co.il.  

 

 האם יש אחריות על המוצרים? 

החברה מתחייבת לשלוח את המוצרים ללקוח כשהם חדשים, ארוזים ושלמים. במידה והתקבל מוצר פגום בטרם השימוש בו- מתחייבת החברה להחליפו במוצר חדש. במידה והמוצר ניזוק כתוצאה משימוש לא נכון בו או בעת פתיחת האריזה- לא תיטול החברה כל אחריות ולא תחליפו בחדש. 

 

מהן אפשרויות התשלום?

ניתן לשלם בפייפאל או בכל אחד מסוגי כרטיסי האשראי, מלבד אמריקן אקספרס. כמו כן ניתן ליצור עימנו קשר ישירות ולשלם דרך העברה בנקאית/ביט/פפרפיי

 

האם ניתן למסור פרטי כרטיס אשראי דרך הטלפון?

בוודאי! התקשרו למספר 0546601503 או 0547805491