דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: בחירת גוונים למדבקות הקיר שלכם

בחירת גוונים למדבקות הקיר שלכם

בחירת גוונים למדבקות הקיר שלכם

אתם בעיצומו של עיצוב חדר או כל חלל אחר , וכעת הגיע שלב הלבשת הקירות.

הצלחתם להתגבש על מדבקות קיר שמתאימות לקונספט העיצובי מבחינת הדגם, הצורות או הנושא של אותו חלל וכעת הגיע שלב לא פחות חשוב- בחירת הגוון של מדבקות הקיר, או הבנת הגוונים של הדגמים בחנות האונליין בצורה הכי קרוב למציאות.

אז קודם כל, חשוב להבין שהגוונים באתר זהים ב-95% לגוונים המודפסים במציאות. יש לקחת בחשבון את השונות והפילטרים שהדגמים מקבלים דרך המסך כשאתם גוללים באתר.

שנית, לא בטוחים? התייעצו איתנו. שלחו לנו הודעה או התקשרו לשירות הלקוחות שלנו ובקשו לקבל תמונה נוספת של הגוון המבוקש- אפילו לא מאותו דגם. זה כבר מקדם אתכם כמה שלבים לכיוון לקיחת ההחלטה ונותן לכם ביטחון בבחירה.

הרבה מכם תוהים מדוע אנו מעלים באינסטגרם הרבה מאוד תוכן של תהליך ההכנה ושל מדבקות הקיר שלנו כשהן עדיין בסטודיו ולא רק בתוצר הסופי של הקיר החדר המושלם. וזו בדיוק הסיבה- חשוב לנו לשקף לכם את הגוונים כמה שיותר קרוב למציאות, ממש תוך כדי תהליך הייצור של כל דגם. 

מדבקות הקיר שלנו מיוצרות על ידנו בסטודיו שלנו, על ידי מדפסות לטקס בצבעי פסטל. חומר הגלם שלנו הוא מט ולא מבריק, ועל כן- תמיד הגוונים יהיו נעימים,לא חזקים מידי וישתלבו בכל סטינגס שתבחרו מבחינת ריהוט וגווני הקירות. 

המטרה של מדבקות הקיר היא השלמת המראה ולא תפיסת הפוקוס של החדר. 

וזה המקום גם להזכיר שחומרי הגלם שלנו- הן הויניל והן צבעי הדיו אינם פולטים רעלים וריחות, ואינם מסכנים את הבריאות שלכם ושל ילדיכם. 

 

Read more

מדבקות קיר- לא לילדים בלבד
חדרי שינה

מדבקות קיר- לא לילדים בלבד

מי אמר שמדבקות קיר מתאימות רק לחדרי ילדים?

לקרוא עוד